Sain suhteilla toita, jotka mun kannattaa jo ottaa. Tassa on nimittain sellai homma, etta kun otan taalla tyota vastaan tipun liiton rahoilta KELAn rahoille, missa on jo sit aika suuri ero paivaa kohden. Toisaalta...olen ollut liiton jasen reilut kaksi vuotta enka koko aikana ole sielta mitaan saanut.

Asuminen on mulle ilmaista, koska serkkuni tulee kesakuussa kaymaan Suomessa ja tarvitsi koiralleen hoitajan, joten saan asua hanen kodissaan. Itse tyo on maalaustyota, vaikkakaan ei kovin ammattitaitoista firman puolelta, mutta mua se ei haittaa. :) Laskeskelin, etta viiden tunnin paivilla 5-6 paivaa viikossa, saisin kasaan suunnilleen saman summan kuin mita olen taalla tahan mennessa kuluttanut. Ja tuskin tulen tuosta summasta kuluttamaan paljoa, koska serkkuni asuu aika pienessa kylassa. Mun rahat saattaa menna siihen, etta voin ehka kayda cityssa bilettaa joskus tai paikallises, jos taal on sellai. Lisaksi katselin, etta teatteris on tulossa kolme katsottavaa leffaa (joista yhden voi ehka jattaa valiin): Indiana Jones, Sinkkuelamaa ja Narnia 2. Mutta ainakin saan tyokokemusta uudelta alalta! Tosin mun rakennus-/maalausalan sanasto ei ole mitenkaan hallussa...